UNFCU - New York, New York

Adresse: 2 United Nations Plaza, New York, NY 10017.
Telefon: 76866000.
Webseite: unfcu.org.
Spezialitäten: Bundeskreditgenossenschaft.
Andere interessante Daten: Rollstuhlgerechter Eingang.
Bewertungen: Dieses Unternehmen hat 23 Bewertungen auf Google My Business.
Durchschnittliche Meinung: 3.1/5.

Ort von UNFCU

Die UNFCU (United Nations Federal Credit Union) ist eine Bundeskreditgenossenschaft mit einer besonderen Ausrichtung. Sie ist auf die Unterstützung von Mitarbeitern der Vereinten Nationen und verwandten Organisationen spezialisiert.

Die UNFCU ist an einer herausragenden Adresse ansässig: 2 United Nations Plaza, New York, NY 10017. Die Lage ist einzigartig, da sie sich im Herzen der Vereinten Nationen befindet und somit eine enge Verbindung zur internationalen Gemeinschaft hat.

Eine der herausragenden Eigenschaften der UNFCU ist der barrierefreie Eingang, der den Zugang für Menschen mit Behinderungen erleichtert. Diese Inklusivität spiegelt die Werte der Vereinten Nationen wider und ist ein wichtiger Aspekt der UNFCU.

Wenn Sie mehr über die UNFCU erfahren möchten, besuchen Sie bitte ihre Website unter unfcu.org oder rufen Sie sie unter 76866000 an.

Laut Google My Business hat die UNFCU 23 Bewertungen erhalten, wobei die durchschnittliche Bewertung 3.1 von 5 Sternen beträgt. Dies zeigt, dass die UNFCU unterschiedliche Meinungen hervorruft, aber dennoch eine engagierte Anhängerschaft hat.

Als Bundeskreditgenossenschaft bietet die UNFCU eine Reihe von Finanzdienstleistungen für ihre Mitglieder an. Dazu gehören Sparprodukte, Kredite, Versicherungen und Investitionen. Die UNFCU ist stolz darauf, ihren Mitgliedern zuverlässige und erschwingliche Finanzlösungen anzubieten.

Es ist wichtig zu beachten, dass die UNFCU eine exklusive Mitgliedschaft hat. Um sich zu qualifizieren, müssen Sie entweder Mitarbeiter der Vereinten Nationen oder einer verwandten Organisation sein, ein Familienmitglied eines bestehenden Mitglieds sein oder in der Nähe einer der UNFCU-Filialen leben.

Bewertungen von UNFCU

UNFCU - New York, New York
Mo
1/5

I received a very discriminatory service! They won't even hide this; they will openly show their preference for clients from certain places and backgrounds, completely disregarding their advertised eligibility requirements and claimed DEI!

UNFCU - New York, New York
Adia Bey
1/5

The loan information they provide online is very misleading. The process takes far longer than indicated online, weeks, not 4 days… even when customers reply to follow-up questions and provide supplementary documents within hours of receiving the requests. Customers aren’t informed of the status of the loan via email. They’re expected to log into the bank’s online platform daily for possible updates. And the application review process is a complete blackbox, even for customers with credit scores over 820 and extremely low debt to income ratios. I regret banking with UNFCU for 10 years. This is not a credit union interested in helping loyal customers with nearly perfect credit scores. This is credit union that functions just like every greedy bank that tries to force their customers to take out higher interest loan products when they should be eligible for the lower interest loan products that seem to be misleadingly advertised online. Do not waste your time with UNFCU. Find a credit union that actually serves its customers.

UNFCU - New York, New York
Mike Huensche
1/5

Zero customer service. Poorly trained call center agents.
I decided to close my account today. They frequently hang up if the call gets too complicated. Long hold times. Always fun when on a mission abroad. Never again.

UNFCU - New York, New York
Aicha M
1/5

I’m so glad others feel this way about UNFCU because I thought it was just me. I’ve probably called about a total of 20-30 times and every time I’ve called about my account, I’m being told something different about my account details, my access to it, and what i can and cannot do! I actually just called about an hour ago and I was dealing with someone who spoke over me every time I would talk. I kept my composure, but before I could say goodbye she hung up on me when she was the only person giving anyone an attitude while I was giving grace. I can’t wait to take all my money out of this account and place it somewhere else! I’ve never had such horrible customer service with a bank before and you’d imagine a credit union for something as big as the United Nations would be more put together! These employees really have no clue what they’re doing! Even the really nice ones unfortunately!

UNFCU - New York, New York
Giddy G
1/5

serving the people who serve the world? your customer service is terrible. I'm not near a UNFCU branch and it can get difficult to get clear information from customer service after 2 hours of being on hold. A rep told me to deposit my 10K+ check via mobile deposit which you can't deposit more than 10K. I mailed the cheque and its taking forever for it to clear.

UNFCU - New York, New York
Erik Sperling
5/5

Fast and friendly service - took less than 5 minutes to deposit a check from sale of our car.

UNFCU - New York, New York
chloe mo
2/5

安全,甚至一瓶未开封的矿泉水,是不允许进入的,工作人员能够把咖啡和饮料帶入! !

Security, even unopened bottle of mineral water, are not allowed into the staff was able to bring coffee & drinks into! !

UNFCU - New York, New York
Gloria Yin
1/5

Worst customer service ever! When calling the customer service, they are not only rude, they also hang up when they don’t want to solve your problem. Not only one person does that. They don’t want to solve the problems.

Go up